Wednesday, April 2, 2008

三分鐘熱度

向來我都是一個隨心所欲,做事情毫不積極的人!
小時候,我的爸爸總是時時的鞭策我,提醒我要做個有用的人...
奈何他發現自己的女兒應該是"朽木不可雕也",
所以不知道從什麼時候開始他不再唸我了...

謝謝我的家人朋友對我的鼓勵,
雖然我可能還是讓你們失望了,
但是,我會努力讓自己不再是只擁有三分鐘熱度的人~





小嘟嘟,我會努力繼續畫畫,謝謝你的提醒...
小胖子,我會努力過生活,謝謝你一直以來對我的信任和幫助...
Mickey,Anita,謝謝你們常常當我的聽眾,當我的讀者...
爸媽,謝謝你們給了我那麼大的空間,包容我一直以來的放縱...
謝謝你們!我會加油!



大家都加油吧!
林小朋友也要加油喔!(跳tone~)


Dinosau Jr-
Seemed like the thing to do


(The Bridges Of Madison County)


Won't you comeCause I've been waitin'
Won't you come
Cause I've been waitin'
See if it's true
Won't you come
Cause I've been waitin'
Won't you come

Cause I've been waitin'

See if it's true
See if it's true
See if it's true
Won't you come
Cause I've been waitin'
Won't you come
Cause I've been waitin'
Won't you come
Cause I've been waitin'
Won't you come
Cause I've been waitin'
See if it's true
See if it's true
See if it's true
Now I've lost the thing
That I had to say
I know you're good that way
You send me, you want this, too
Take your heart
I think I'll get it now
I just can't prove
Somehow I'll really do
See if it's true
Won't you come
Cause I've been waitin'
Won't you come
Cause I've been waitin'
See if it's true
See if it's true
Time was we'd drop out everything
And there was a peace we'd bring
But you didn't wanna go
We talked about the hell
We both been through
Seemed like the thing to do
Like something I needed to know
See if it's true
See if it's true

6 comments:

  1. 對號入座,集氣,加油~

    ReplyDelete
  2. The Bridges Of Madison County
    這部電影我看過!! 一個想跟男人跑又決定為家留下來的女人...這部片因為男女主角而顯得更悽美!!
    這是正港Anita...,((老公))你自己不是也有gmail帳號,不要混淆視聽啦!!

    好累歐...我肥來了

    ReplyDelete
  3. 我終於懂了,
    我才在想妳不是還沒回美國..

    "麥迪遜之橋"的兩個演技派把劇中人物演繹的入木三分,是滿感傷的...
    不过我還是偏好年輕的俊男美女,
    比如像"布拉格的春天"
    我很重視外表的,很膚淺吧..哈哈!

    ReplyDelete